JobbJobbjobb

2011-06-13 / 22:14:14
Tjena, jaadå dagen börja med att jag vaknade 05.45 och hade endast sovit i fyra timmar. Nåja jag var inte så trött på morgonen, jag stack till jobbet med vid 10-11 tiden fy satan va trött jag blev, uch kunde knappt hålla ögonen öppna. Hade lunch så jag stack hem till moster en sväng och satt i soffan en stund, alltså jag var tvungen och stiga upp det kändes liksom att jag somnar direkt. Sedan stack jag tillbaka till jobbet och jobbade till tre och efter jobbet promenerade jag då hem till moster och vi åkte iväg till stan och handla en snabbis och sedan åkte vill till grankullen och rasta tindra på en stor äng där hon fick springa lös. Sedan kom jag hem och TRÖTT SOM FAN... Nåja jag kom hem och tänkte lägga mig men nej, pappa satt i mitt rum och hade precis kommit med min nya tv. Nuuuu har jag en stooor tv :) Men sedan fick jag sova i 45min och sen kom pappa och väckte mig och sa jooo nu ska vi och handla, jag var ju skit sur när han kom och väckte men de hjälptes inte jag var tvungen och följa med för var tvungen och hämta käk till imån så jag har nått och äta på jobbet. Sedan kom jag hem och stack hem till mormor en sväng och har suttit där ett par timmar och kom hem precis och nu så ska jag hoppa in i duschen och krypa ner i sängen sedan och kolla på tvvvvv :))))
Det var allt för mig tack & hej!!!



haha snygg bild på kärringen :D
Tänkte möblera om någon dag för tvn passar inte dit rikitgt, men det får bli någon annan dag :) 




//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: