Bra början i veckan..

2011-06-20 / 19:36:38
TjaTja..
Vaknade lite över sju och skulle dra till stallet (har sommarjobb där) När jag kom dit så var allt knasigt, ingen visste något om någonting tills nån jävla gubbe kom dit från styrelsen och det blev ju världens kaos! Gubben var inte speciellt trevlig mot mig heller som kändes förjävligt, man ville bara hem hem & hem. Man kände sig inte alls välkommen!
Sen visste jag inte vad jag ska göra och vad jag vågar göra utan att någon ska börja säga något. Joo och förresten gubben börja gnälla om mina kläder. (Du har ju inte speciellt stallkläder o blabla) Vafaaaan ska jag ha på? jag hade ju mjukisbyxor och en vanlig tröja med dragkedja och mina skitiga fula gamla skor. Vafan är de för fel med dom? Vad vill han att jag ska ha?? Sen frågade han mig, jaha varför sökte du hit? Är du intresserad av hästar eller vadå? Fan inte ett dugg mer men jag svarade joo bland annat.. Faaaaan heller, jag är inte intresserad längre men jag tog det pga att jag tänkte att det är säkert lätt och vad jag har hört så är man mycket utomhus och målar staket och sånt skit men nej, jag stog och mocka fyra fucking spiltor & boxar JIHAAAA :D
Var så jävla förbannad när jag kom hem och hade världens huvudvärk. Gick och la mig och så somna jag, jag la mig vid halv tre och vaknade nyss. Jag har ju vaknat en gång imellan men fortsatte och sova. Har ingen mat lust alls dehär är ju katastrof liksom. Har ingen jävla lust och dra dit imorgon, men ska jag ha pengar måste jag orka i tre veckor till. Få se om jag ger detta en chans till. Om morgon dagen är lika jobbig som denna så drar jag punkt slut!!

helgen var däremot awesome!


Har umgåts med vänner och haft skit kul!!
Nåja orkar inte ens börja skriva vad vi har gjort, annars blir det en lång text så man knappt orkar läsa!


YÖKYÖKYÖK

//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: