Spookyyy :D Haha

2011-07-14 / 20:07:30

Uch. Bilden är hemsk, har inte ens fixat mig idag eller något för har inte tänkt gå någonstans. Eller jo till affären men det blev inte av.

La in denna bild för man ser hur mitt hår blev efter att jag la slingor igår. Skit färg ska jag säga!
Hade den hur länge som helst men utväxten blev bara lite ljusare och gul/orange såhär konstigt. Men jag sparade hårfärgen för det blev massa över så tänkte om jag vågar färga med den och göra lite slingor till. Få se nu jag orkar inte tänka så långt, är så lat så lat så det är inte sant! Vi umgicks här ganska sent jag,Emma & Saana så jag var ju skit trött på morgonen (Suprice! Jag sover ju alltid hur länge som helst!) Men ändå, Saana ringde och väckte mig vid halv tolv om jag minns rätt för vi hade planera och dra & gymma men jag var ju så trött och vände på kudden och fortsatte och sova. Jag meddela då Saana och sa att jag tänkte att jag gymmar senare men Saana hann tyvärr inte senare så hon var dit redan på dagen. Jag funderade precis på att gymmet stängs om 2 timmar så jag skulle faktiskt hinna gymma nu och jag är faktiskt ganska rastlös och tråkigt. Annars hade jag nog gjort de men orkar inte promenera dit. Hade jag någon som skulle kunna köra mig dit så skulle jag kunna gymma och promenera hem sedan.
Skit hungrig är jag med! Har endast ätit nudlar idag och jag har inte orkat gå upp ur soffan och laga mat men nu tror jag att jag gör de för jag svälter ju ihjäl snart. Tänkte faktiskt göra sallad. Mumss...
Jag som precis tänkte skriva om att jag helst inte vill sova ensam här hemma för att de händer massa konstiga grejer här, men att nu har det varit hur lugnt som helst att det har inte varit några problem alls och vara ensam. PRECIS när jag skulle börja skriva så rasa något ner i övervåningen. Har inte ens gått upp och kolla än och tror nog inte att jag gör det ännu. Hade jag varit lika rädd som förut hade jag nog sprungi ut och kommit tillbaka sen när pappa och dom kommer. Men nu har rädslan på nått sätt gått bort. Nu fick jag ju kalla rysningar men att jag orkar inte bry mig. MUHAHAHA till er som jävlas med mig här hemma :D
Nu orkar jag inte skriva mer!

Kiss n hugs

//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: