Lalalala

2011-07-11 / 22:05:55
Hejhej! Har inte bloggat på ett tag nu men har inte varit hemma. Pappa och bröderna åkte till Göteborg förra tisdag och efter det har jag sovit hemma hos moster för vill inte sova ensam hemma. Men nu är jag hemma, tänkte komma hem och städa lite osåna grejer men det blev ändå inte av :D Orkade helt enkelt inte!
Menmen.. Tänkte skriva lite om hur min helg har varit.
I fredags stack jag och min moster till sportsbar och tog ett par kalla där och det var skit härligt väder och innan det var vi till en skit härlig badstrand nånstans i sangis eller var fan de nu var nånstans, vi solade och badade.
I lördags hade jag då lite bakis och vaknade nångång vid 3. Moster stack på möhippa i lördags då och jag stannade hemma hos moster och tog ett par öl och tänkte att jag ska inte dra nånstans men sen ringde moster och sa att om jag har tråkigt så komma till kaupunginhotelli i Finland och då börja jag tänka hur tråkigt jag ändå kommer ha de och sitta ensam så jag slängde på mig lite smink och fixade håret och stack iväg dit då. Nåja det blev umppari efter hotelli och sen blev jag så less och orkade inte vara där mer. Så jag stack utan o säga till någon, promenerade hem till moster och börja göra sallad och klockan var typ 4 på natten och efter en stund kom moster hem och vi käkade och både gick o la oss sedan. Nåja igår så var både sååå bakis så vi orkade knappt göra något annat än ligga på soffan och kolla på tv.
Gick och la mig vid 2 för satt fast vid datan ;)
Sov halva dan idag. Vid 4 åkte jag hem då och har laga lite mat och tagit det lugnt. Lite konstigt bara när det är så lugnt&tyst här hemma. Men ingen hemma.. Faktiskt ganska skönt nu!
Tänkte ta en promenad hem till mormor snart eller om jag bara kryper ner i sängen och glor på tv tills jag blir trött. Hmm.. Beslutsångest. Det är faktiskt ganska skönt väder så det skulle vara najs och ta en kvällspromenad.
Imån ska jag vakna tidigt och ta och dammsuga lite, man blir på så dåligt humör när man sover halva dan. Ush!



//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: