TjenaTjenaTjena

2011-07-14 / 01:25:04
Idag har vi haft en jävla dag. Hunnit göra massa fast ändå inte :P
Hade klockan på ringning klockan halv 10 för vi skulle iväg till stan med Saana så tidigt som möjligt men jag somnade igen och det blev ju senare såklart. Vi var i väg vid halv ett först. Vi åkte till fysioteket och köpte gymkort. Vi va och gymma igår, fick testa första gången gratis och sen köpte vi gymkort idag med Saana. Hon ville gymma och hon ville gärna ha med någon så tänkte jag men vafan jag går och testar så jag gjorde det. Då tänkte jag men vafan vi köper gymkort. Hade tänkt och köpa men först senare, i slutet av augusti när skolan börjar men vafan samma och köpa det nu. Har varit med Saana hela dagen, vi var till konsum och köpte gainomax efter träningen och tänkte men vi köper hårfärg nu samtidigt och då färga Saana håret på mig. (Endast slingor) Vill inte ha helt blont som jag tidigare haft. Vill att de ser mer naturligt ut. Sen färgade jag håret på Saana också. Sen tog vi några bärs och här sitter vi och tar några fortfarande och funderar på vad vi ska hitta på. Det blir säkert sent men det är sommarlov så so what?
Jaa de va då allt för mig idag
Ha det bra!

Kiss n hugs

//MinnaaPee


Bilder på mig & Saana

Ikväll! =)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: