Snabb uppdatering

2011-07-22 / 21:08:01
Snabb uppdatering för jag sitter och umgås med mina nära&Kära
Sitter på bakgården och dricker ett par öl och snackar skit med Pappa,syrran,broshan och hans flickvän.
Sen är ju min lillebror och benny här men dom leker ute.
Vaknade ganska sent idag. Vid halv två typ.. Tänkte ou shit när jag vaknade, halva dagen gått.
Men jag gick upp och käkade och bestämde mig för att ta på träningskläderna och jogga till gymmet och gymma.
Japp jag gjorde det och var helt slut efter träningen. Känns att jag aldrig fått för mig så mycket som idag. Alltså att jag joggade dit och ännu körde slut på mig själv där. Men skönt var det!
Sedan stack jag hem till moster direkt från gymmet och satt där en stund med syrran,farsan och Moster.
Kom hem och här sitter jag då. Dricker några och funderar på & dra nånstans så därför tänkte jag sminka mig lite för säkerhets skull!
Så ha en bra fredagskväll allesammans!





Kiss n hugs

//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: