Random

2011-07-24 / 20:33:52
Japp som sagt skrev jag sist när jag fixade mig eftersom jag skulle ut med syrran.
så i fredags var jag ute på stan med syrran, vi var till wanha mestari och tog en lonkero och sedan promenerade vi iväg till twincity området. Det var 10e inträde efter kl 01.00 finsktid annars hade de varit 35e så vi hängde där en stund i umppari alltså. Det var såååå jävla mycket folk så man nästan fick panik, därför satt jag och syrran nästan hela tiden ute. Skit kul kväll hade jag alltså! Nå inte mer om det =)
Igår stack vi ut igen, vi var hemma hos oss på bakgården, grillade och drack några öl. Sedan stack vi hem till syrran och sminkade osv, o sedan ut igen. Först till wanha sedan till twincity området men det var stängt. Det var tydligen för mycket folk eller nått skit så vi gick och satte oss på pikku berliini då. Sedan började åska skit mycket och ös regna.
Men vi stog under kaktus tak och väntade på taxi men nej! Ingen jävla taxi kom fast vi ringde 3 fucking gånger
Men det slutade och regna till slut så vi promenerade förbi Ingen bakis på hela helgen fatta va skööönt!!! turkinpippuri och stack hem till syrran, jag,syrran & Pasi och käkade och gick och la oss sedan.
Ingen jävla bakis på hela helgen fatta va skööönt!!
Jag som alltid har bakis. Inte nu! LÄLÄLÄLÄ

En annorlunda och kul helg har jag haft! Thanks! :)

En bild på mig o syrran från fredags

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: