Noname

2011-07-01 / 17:11:55


Tjena mitt bena!
Har hängt ute på stan nästan hela dagen. Eftersom jag slarvat bort mitt bankkort igår eller förrgår så promenerade jag och Jarkko till swedbank och spärra mitt kort och samtidigt så beställde jag ett nytt. Sedan promenerade vi till torneå och mötte upp Jori & Niko oså har vi suttit och snacka skit och loodat lite här och där och gjort dittan och dattan.
Nu måste jag lyfta mitt feta arsle och hoppa in i duschen så jag kommer iväg nångång ska nämligen till torneå.
BTW
Saknar min kompis Marianne något oerhört. Hon är i helsingfors och kommer hem först i slutet av augusti eller början på september. Känns väldigt trist och inte ha henne här när man behöver henne <3 Tur som finns det telefon och data.
Sen har vi funderat på och åka ner till helsingfors om nån vecka efter att jag slutat sommarjobbet och kolla upp dehär med cash. Skulle faktiskt vara rätt mysigt och komma bort härifrån en stund och komma tillbaka och höra alla skvaller sen :P
Vi får nu se hur det blir men någon resa blir det iaf.

Jag&Marianne
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: