Måndag=skitdag

2011-07-04 / 20:12:44
Har varit rätt tråkigt idag men skönt och chilla och ta de lugnt bara! :)
Har sovit halvadan och suttit vid datan,har varit så slut i hela kroppen.
Sedan har jag handlat lite med pappa för han ska iväg imån till göteborg med bröderna.
Jag stannar hemma efter som jag jobbar och har ingen lust och dra med dom, skulle hellre dra med någon kompis eller så. Så jag är ensam hemma och är livrädd och sova ensam hemma men det löser sig. Men ifall jag måste vara ensam nån natt så blir det inte roligt för är så rädd för spöken haha :D
Nu ska jag till tvättstugan och hämta mina kläder och kl 9 ska jag och basta. SKÖNT!
Sen tänkte jag gå och lägga mig tidigt.

Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa! =)



Kiss n hugs
/MinnaaPee



Sliten, nej inte alls. Tur så ska jag basta snart ;)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: