Hemma

2011-07-22 / 00:29:04
Kom hem idag efter en tre dagars resa :D Därför har jag inte bloggat på 3-4dagar?
Kom hem vid 5 efter att har suttit lite över två timmar i bussen och domna röven av mig och nästan dött av värmen i bussen.
Kom direkt och tog en kall dusch och sedan har jag väl bara varit hemma och tagit det lungt, efter en stund tog jag då och joggade runt marielund.. Fy så skönt, har inte joggat runt marielund på länge! Hade annars vela dra och gymma men jag hade inte riktigt lust och gå dit och tillbaka och var annars också trött så jag vet inte hur flitig jag då hade varit. Ööhh typ inte orka göra något kanske?
Men imån ska jag vakna upp tidigt och dra och gymma före tolv. För ska dra med Saana och hon måste vara hemma innan tolv så det blir väl och slå på väckarklockan så man vaknar.

Nu blir det och borsta tänderna & krypa ner i sängen.

Eller joo före det ska jag nog ta och testa min nya tändare och ta och röka. Hahah
Pappa hämtade mig från busshållsplatsen i torneå och i bilen sa han då att han varit på marknad och köpt något åt mig, så jag tänkte bara aha okej va kul, och han sa då att han har det här hemma. Och då hade han köpt en sånhär fin tändare till mig.

Haha hur stor som helst! Och han sa:
Du som alltid slarvar bort dina tändare och lånar mina så här har du, hoppas du nu inte slarvar bort denna.

Men pappa har faktiskt rätt. Jag slarvar bort mina tändare jätte lätt alltid. Eller så får man leta efter dom hur länge som helst och dom är i botten av väskan nånstans eller sånt skit.
Allra lättast skulle ju vara och sluta röka så slipper man bära med sig och ständigt leta.


Godnatt alla söta!


Kiss n hugs

//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: