Hangover

2011-07-03 / 18:48:41
Idag kom det... Senaste 3 gånger jag varit ute och festa så har jag inte haft bakis alls,fan va skönt.
Men nuuu... Nu kom det, men kul hade jag igår. Broshan och hans flickvän Erika hade inflyttningsfest igår och det var najs! Fanns massor me mat och sånt smått&gott och sedan hade dom bål också :P Jag och Jarkko var först hemma hos min moster och drack ett par öl och sminkade där. Efter en stund så stack alla ut på krogen och jag var nästan helt säker på att jag inte ska ut men sen när alla drog och samtidigt övertalade så stack vi dit. Vi var inte så himla länge men  efter de åkte vi hem till Ella och festade. Klockan var ganska mycket men trevligt hade vi iallafall. Pappa hade tom vakna när vi kom hem så klockan var runt 7-8
Efter de har jag inte gjort ett skit. Legat i sängen och kolla på film, men jag har helt enkelt inte haft lust och göra någonting. Men på söndag får man slappa eftersom jag har en jobbig arbetsvecka framför mig...

Inte bakis alls!

Haha och klottrad har jag blivit!!


Kiss n hugs

/MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: