Godnight!

2011-01-12 / 23:05:24

Sitter och snackar med Mormor i telefon så tog en bild samtidigt! =)

Haha tog en "liten" tupplur (3och en halv timma) Fanfanfan.. Hur får jag sömn nudå?
Sömnrutinerna är helt åt skogen! Nu bestämde jag mig! Jag ska då inte lägga mig i sängen efter skolan imorgon, som jag gjort idag och igår. För då somnar jag! Istället hittar jag på något, och lägger mig då lite tidigare på kvällen =)
Fan vad ja tjatar när jag skriver märker jag.. Who cares!
Slutade precis samtalet med mormor när jag börja skriva. Tänkte ringa henne för jag hade egentligen planerat att gå dit en sväng idag men så gjorde jag inte det,så jag ringde istället och sa att jag kommer förbi imån.
Funderade på om jag drar och solar efter skolan imån om någon följer med, orkar inte gå själv :P
Vill vara lite brun nu för annars är jag så himla blek! Men eftersom jag får så mycket fräknar i ansiktet så solar jag högst 15min och tar bort ansikts strålningen (eller vad de nu är) men att de inte strålar så mycket i ansiktet. Men sista 3min så lägger jag  på den igen och solar ansiktet lite. Men man får ju färg i ansiktet fast man släcker den, men kanske inte lika mycket. Inte vet jag? Tror det iallafall ;)

Men jag hade väl inte så mycket mer
tänkte ta och käka nått och sen krypa ner i sängen och kolla på lite tv och sen ZzzzZzzz....


Kommentarer!
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/torsdag-dagens-blogg-1.html#comment

Kommenterat - 2011-01-13 / 10:08:21  | URL - http://vadfanskajagheta.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: