Tjeenaaree :)

2011-01-09 / 21:35:43
Gokväll! Har haft bloggpaus nu nån dag, har inte orkat blogga!
Idag har det då inte hänt något speciellt. Vaknade vid tre och har bara suttit vid datan ellerså kollat på tv.
Men kanske ligger det lite bakis i det hela.
Syrran hade 30års fest igår. Skit kul hade jag iallafall!
ALLA som var där hade rockabilly kläder :) Kul när alla hade klätt ut sig.
Haha och när jag och Sanne gick dit så stog det två personer på trappan och jag gick förbi och sa hej för att vara vänlig så öppna jag dörren och var på väg in. Så vände jag mig om en gång till för att kolla så va de ju fasen pappa som stog där med elvis peruk och elvisglasögon :D herregud! haha tänkte inte ens känna igen för han såg så annorlunda ut :)
Här får ni några bilder för jag orkar helt enkelt inte skriva mer!


Sanne,Jag&Erika
Sanne&Jag
Storasyster :)

Jag&Elvis och någon idiot till höger :D
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: