Terve! :D

2011-01-13 / 16:08:47
Hejhå!
Funderar här nu var jag ska börja nånstans.. Vi tar skolan då på morgonen...
Skulle skriva frågor och svar om trötthet,diskriminering och minns inte den tredje då. Så jag gjorde det med Saana sen kl 12 skulle vi till folketshus och kolla på elever från piteå som går musik skola och dom sjöng och spela gitarr och skit så vi satt där i ungefär en halvtimme. Sen tog det slut (Finally) :D
Efter det gick vi runt och leta efter naturkunskaps läraren. Har ingen aning hur han ser ut eller så, för vi har aldrig haft honom tidigare. Men nepp vi hittade inte honom och vissa sa att han är på dansskola eller något!? Haha.
Efter vi slutat så gick jag hem och Saana kom förbi oså drack vi kaffe och snacka massa gojja som vanligt ;)
Har käkat nu oså tom.Dammsugit rummet. Men bara en snabbis, får ta och göra de lite nogrannare någon annan dag.
Nu tänkte jag ta och hitta på något. Sen vid halv 6 skulle pappa till stan och handla så han kör mig till solariet, jag solar i 15min sen kommer han och hämta mig efter han handlat då :)
Nu kila iväg någonstans!


//MinnaaPee

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: