Söndag igen :((

2011-01-16 / 15:16:14

Såhär go ser jag ut idag!


Whatever.. Det är söndag och jag orkar ändå inte göra något så de spelar ingen roll hur jag ser ut heller.
Har inte gjort ett piss idag. Legat i sängen till typ halv ett sedan gått upp och druckit några koppar kaffe och käkat frulle sen gått tillbaks till sängen och nu sitter jag här fortfarande. Det börja lukta mat så jag antar att maten är klar snart =)
(är hemma hos mormor)
Sen tror jag att jag börjar promenera hem, MEN vem är intresserad och gå i detta väder!? Det blåser och är svinkallt, men jag orkar inte sitta här heller så jag måste bara lyfta på arslet och promenera hem =)
Jaaa och mormor sa igår kväll. Din mage har vuxit hahaha...
Blev ledsen :( Så nu ska jag och Saana iväg och träna mån,tis,ons & torsdag innan hennes kort går ut. Nämligen på fredag eller va det på lördag?
Ajaa nu ropar mormor att maten är klar.. Vi hörs!
GuleGule!

//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: