Somnar snart.

2011-01-11 / 14:57:10
Trött som faan!
Asså känns som att jag däckar snart. Kan inte ens ligga ner i sängen för då somnar jag. Ja la mig i sängen efter att jag kommit från skolan och kollade ett avsnitt på smallville och redan då blev jag så trött så trött. Kanske beror på att jag sovit 3 jävla timmar inatt
Gick och la mig nångång vid kvart i tolv och vaknade prick 00.36 och låg i sängen i flera timmar. Det hjälptes inte, jag fick inte sömn! Jag slog på tv:n till och med och tittade en stund så att jag skulle bli trött men icke sa nicke! Sista gången jag kollade på klockan så var den typ 03.45 och så somnade jag till sist. Men jag sov dock inte länge! Jag drömde att min kompis ringde mig och sa att klockan är halv 11 på kvällen och jag sa till henne att nej jag är helt säker på att klockan är snart fyra att jag tittade precis på klockan. Och sen trodde jag att jag på rikitigt blivit galen. Men sen vaknade jag IGEN! Snurra runt en stund och försökte få en skön plats och då somnade jag. Sov i ca. 3timmar sen kommer pappa och väcker. Var faktiskt inte så trött på morgonen och inte i skolan men NU! Men jag vill inte gå och lägga mig eller ta en tupplur. För då får jag ändå inte sömn på natten! Och jag vill inte ha en natt som denna. RenaRama mardrömmen!
Jag tror jag väntar på att pappa gjort klart maten och käkar och tar och promenerar till mormor och tar en kopp kaffe där.


Jag och MIN KÄRA KUDDE jag vill ta en tupplur med!? Kanske ska jag ändå fundera på saken engång :) kanske bara en timme?



Hörs!



//MinnaaPee
Kommentarer!
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

Hej :) superkul att du är med i dagens blogg! Har precis dragit igång en till tävling.. kika in :) HA EN UNDERBAR DAG (:

Kommenterat - 2011-01-11 / 16:14:11  | URL - http://vadfanskajagheta.se
Postat av: HIGGVANA

Hej hej! Vill bara tipsa om Dagens blogg hos mig! http://higgvana.blogg.se/2011/january/dagens-blogg.html

Avslutas 12/1 20.00. Ha det så bra! :-)

Kommenterat - 2011-01-11 / 21:26:28  | URL - http://higgvana.blogg.se/
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/onsdag-dagens-blogg-1.html#comment



Kommenterat - 2011-01-12 / 15:27:44  | URL - http://vadfanskajagheta.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: