Peace!

2011-01-18 / 16:45:24
Hmm.. Kollade på film precis och blev plötsligt skit trött, så nu måste jag upp och hoppa så jag inte somnar :)  Tänkte dra förbi Minna en sväng och så ska vi försöka göra lite "läxor" Nej men dom uppgifter vi inte gjort eller ligger lite efter med, som bokrecension och filmrecension. Matte ska jag också ta och plugga på för jag har prov på fredag. Sedan har jag bara två kapitel jag måste klara så får jag börja med matte B. Men matte A måste ju vara klart innan det. (suger man på matte så gör man det) förlåt att jag inte är någon snille som jobbar med matte, men ibland skulle de va skönt och vara snille så skulle man få allt gjort och vara skit bra på matte. Skulle faktiskt vara ganska grymt.
Men nej nu ska jag upp&hoppa så inte klockan är aldeles för mycket när jag kommer iväg. byee :)

//MinnaaPee

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: