Ny design

2011-01-20 / 13:28:19
Tjena, nu när jag hade lite tid över så fixade jag en ny design.
Vi fick sluta skolan tidigare idag för det är gymnasiemässa/studiebesök för dom yngre som ska börja gymnasiet. Eller jag uppfattade att det var därför dom fixade en sån? Japp men ändå!
Nu ska jag nog börja med lite uppgifter jag har kvar och göra, för igår hann jag aldrig för jag råka somna, och sov i två timmar. Sen senare kollade jag på frankenstein som min lärare lånade ut till mig för jag har inte sett början av filmen för var borta från skolan då. Så jag såg på den igår och jag måste göra bokrecension om den, så den ska jag göra, sen engelskan m.m så det blir väl en plugg dag idag, skit kul! (Not)
Sitter på broshans dator så jag passade på och kolla på massa foton från sommaren också, för det händer inte ofta att jag sitter på denna. Så jag hittade bilder från Alvins dop.
Så jag sätter in en bild där jag sitter och håller i honom.
Bilden är lite otydlig men här är den iallafall

//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: