Miss

2011-01-25 / 00:19:29
Förra inlägget där jag svarade på vem jag skulle vela se just nu.. Vet ni vem jag missade!?
Förstår inte hur jag missade snyggingen taylor lautner. Hehe..
Nu sitter jag hos moster stannade över här idag också. Tänkte egentligen gå hem och bara hämta mina kläder härifrån, men nix. Vi käkade blev sit trött,satt i soffan med datan i famnen men så la jag undan datan för att kolla på tv oså somnade jag. Gick upp sedan och var alltså skit trött. Minns inte ens när jag varit så trött som jag var på kvällen. Men så hoppade jag in i duschen och drack en kopp kaffe, och då piggnade jag till. Nu är jag inte så trött men tänkte ändå ta och lägga mig snart så jag inte är så trött på morgonen.
Men nu blir det och Naana..
Natti Natti !

Kiss n hugs

//MinnaPee


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: