Måndag

2011-01-10 / 22:40:20
Är inte alls trött men måste tvinga mig själv gå och sova, för annars blir det att jag är vaken halva natten och skit trött på morgonen för min sömnrutin är helt åt skogen. Lägger mig sent och vaknar sent. Men nu när skolan börjar så måste det ske en ändring!
Är inte ett dugg intresserad av skolan nu ska jag säga! Skärskilt efter att jag såg hur min schema nu till våren ser ut.
Till Klockan 15.00 varje dag! uchuchuch!
Har inte direkt gjort ett piss idag. Försökt städa rummet men hade ingen insperation så deså. Sen åkte jag och handla med pappsen och sen satt kom Saana förbi och drack kaffe med mig och snackade gojja. Jag vill utomlands! Jag måste komma iväg nu snart jag blir tokig annars!
Känns som om jag har någon deppisperiod på gång. Allt känns skit! Vet inte varför!?
Och jag har ingenting och göra på dagarna! Precis ingenting! Det finns inget och göra i denna lilla lilla stad. Bläh
Skola,skola,skola,skola..... Måste kämpa nu så jag inte halkar efter med skit, men de känns som om det kommer bli tufft nu! Men jag tar en dag i tagen!

Nu sova!


Godnatt folket!!


//MinnaaPee




En bild på mig från festen i lördags.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: