Igen

2011-01-12 / 17:08:12
Fy fasen va trött jag är igen! Jäkla skola. Hade samhälls direkt på morgonen och man får sån huvudvärk av att lyssna på sånt sk*t man inte ens är intresserad av! Sen hade vi en och en halv timmas håltimme så vi promenerade iväg till solariet under den tiden JagMarianne&Saana. Marianne satt och läste tidning under tiden jag och Saana solade i 15min. Sen promenerade vi tillbaka till skolan och sen började Engelska, vi ska skriva fakta om ett land på engelska. Och det var typ 4-5 olika länder och välja mellan så jag tog England. Hann skriva nån mening och sen slutade vi. Sen hade vi lunch, vilken lättnad! Alla var ju vrålhungriga! Sen hade vi bad! Tycker faktiskt det är rätt skönt! =) Men det som är så DUMT är att vi ännu har en lektion kvar efter badet/gympan. Hur kul är det och promenera tillbaka till skolan med blött hår när det är typ -15. Och vi har 25min på oss att duscha,byta om & Torka håret. Pluss att det bara finns 8 duschar och vi är mer än 8 flickor, så det är kö där med. Sen finns det bara en hårtork som fungerar, så man får oftast vänta på sin tur där med om man då inte går iväg och duschar och klä på sig lite tidigare än andra. MenMen!! Vi har tydligen fått flytta bort den lektionen vi har sist så att vi tar den på torsdag istället så vi slipper komma tillbaks :)

Nu ligger jag i sängen och lika trött som igår också och jag vill bara ta en tupplur, men då är klockan för mycket när jag vaknar!
Och vill faktiskt hitta på något idag för har suttit hemma i flera dagar nu!
Var hemma igår också fast jag skrev på bloggen att jag ska en sväng till mormor. Men jag somnade ju och orkade sedan inte dra någonstans!

Nu får det vara nog. Kanske sova en timme och sen dra någonstans?

Här kommer två bilder på shot glas(Eller hur de nu stavas) Här på jullovet när vi tjejer tog nogra snaps!

Glasen vi skolade med! Plus så spelade vi spelet som ligger i bakgrunden(helt hysteriskt)


Här en bild på mig och Emsu :)
Kommentarer!
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

sv: superkul att du är med i dagens blogg :D



Kommenterat - 2011-01-12 / 18:31:03  | URL - http://vadfanskajagheta.se
Postat av: HIGGVANA

Hej! Jättekul att du ville delta i Dagens blogg :) Vinnaren är uppe nu så kika gärna in och se om det blev du! Missa inte heller att jag startat en ny Dagens blogg tävling! ;)

Tack igen, och ha det så bra.

Kommenterat - 2011-01-12 / 20:12:37  | URL - http://higgvana.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: