Göteborg

2011-01-17 / 23:20:34
har funderat länge på att åka någonstans under sport eller påsklovet. Först tänkte jag att svanstein skulle vara en rolig resa med kompisar, åka snowboard eller slalom och grilla och kanske hyra en stuga över en natt. Men sen tänkte jag fan jag vill längre bort. Så jag tänkte på farmor då, att det skulle vara skit kul och åkta till göteborg med någon kompis och hitta på massa skoj som vi sist inte gjorde. Sist jag var i göteborg var jag hösten 2009 med Marianne och sen var jag med Saana våren 2009. Så nu tänkte jag att nästa gång jag åker ska jag hitta på mer saker tex: Museum,bada,laserdoom eller hur man nu stavar det och massa med roliga aktiviteter. När jag var med Saana och Marianne sprang vi mest ute på stan och shoppade osånt. Men skit mysigt skulle de faktiskt vara.
Självklart måste jag ju kolla upp med farmor om det är okej, och dehär är bara nått jag skulle kunna tänka mig och göra på sportlovet. Jag planerar inget än, det är ju minsann 7-8veckor kvar till sportlov =) Men en göteborgsresa skulle vara skit kul :)


Nu ska jag lägga mig!
Godnatt alla sötisar!

//MinnaaPee

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: