Godnatt!

2011-01-17 / 00:39:17
Tänkte bara ta och blogga innan jag går och lägger mig för jag känner mig inte ens trött och har ingen lust och gå och lägga mig. Vaknade helt svettig och anfådd i morse av en jävligt äcklig mardröm! Uchfy!
Har legat hela kvällen i sängen och spana in bloggar och skit för har inte haft ett dugg och göra! Hann t.o.m titta 3 avsnitt av kungarna av tylösand. Dom har ju kommit på tv för ett bra tag sen, men roligt och kolla på dom man missat oså. Nemo är ju grym asså! Skägg! :D

ny vecka framför och känns faktiskt lite skrämmande. Vet faktiskt inte varför! Jag hatar Januari&Februari.. och mars en bit. Jag tänker alldeles för mycket på kommande månader,sommar osv.(får panik) Jag försöker ta en dag i taget, men det fungerar inte alltid så! Jag har massa mål jag lagt upp, ställt höga krav på mig själv i vissa situationer. Men direkt jag är lite nere så skiter jag i det/dom. Är inte stark nog! Ett sånt här litet ställe gör mig galen ibland. Vissa har det bra vissa inte!


En bild från förra sommaren. Glad ser jag iallafall ut och vara. =)
Vill vara lika happy nu! Förra sommaren var faktiskt superduper kul. Men ändå så känns det som att det var någonting jag missade.. Kanske på grund av att jag hade ett förhållande eller så kanske jag bara inte var klok nog för att göra någonting. Men är man i ett förhållande så är det svårt och göra saker och ting som passar båda två, eller så litar man inte på den andra och måste då vara med varandra hela tiden, Men jag går inte in på det mer. Sommaren 2010 har varit! Nu har vi sommaren 2011 framför oss och då jävlar =))


Godnatt mina vänner!

//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: