Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

2011-01-30 / 00:54:08
Ojjj vad jag skulle göra om jag fick en miljon.
Det skulle då bli en jäkligt lång lista. Det finns massor med onördiga saker egentligen.
Men
- Åka utomlands direkt!
- Egen lägenhet skulle va najs!
-lägga undan en del. Man vet aldrig när man behöver pengar extra mycket. Tillexempel om jag börjar studera vidare så är det ju inte gratis! Så slipper man ta studie lån.
-Shoppa en del! Slänga bort alla onördiga gamla kläder.
- Ge pappa en del.

Det är de jag skulle göra först och främst!


Min dag har sett ut såhär.
Vaknade vid halv två någongång och gick upp och var vrålhungrig. Maten var precis klar när jag gick upp.
Sen har jag legat i sängen hela dagen. Kolla på massa program. Ätit som en häst!
Jag har varit så lat för vi var ute med flickorna igår. Men till slut orkade jag inte sitta hemma längre så jag kom hem till mormor vid 23.00 tiden. Inget speciellt idag inte!
Nu blir det nog och hoppa i sängs och Naana.
God natt på er !!


Kiss n hugs!
//MinnaaPee



Så skönt trött jag ser ut huhu. Pluss en jobbig dag så man ser ju inte ens ut som en människa idag men whatever :D Bye!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: