Blablabala...

2011-01-17 / 18:01:55

Halloj! Jaa förlåt ser ut såhär just nu.. Men pga att jag inte har orkat fixa mig eller rättare sagt haft lust och göra det, för har bara suttit och kolla på gamla avsnitt av kungarna av tylösand. Och jag tänkte att jag kommer ändå inte göra någonting idag. Skit väder och vafan ska man göra ute? Och så har alla något för sig. Så jag tänkte börja med filmrecension som jag borde ha gjort för ett par veckor sen. Sen en bokrecension från engelskan och jag har knappt börja läsa boken. Så att. Känns att dagarna går så jäääkla sakta, beror det kanske på att jag sitter hemma dagarna långa eller blä. Fy denna vinter, man är så trött hela tiden! Och märkte precis att jag sitter och gnäller här igen :D Men jag har tröttnat på och sitta hemma. Och märkte precis att vafan sitter ja på golvet för? Haha sitter och bloggar på golvet!?(Har ej hänt förut, och första och sista gången, min röv har domnat :D haha) Öhh håller nog på och bli tokig! Men nu tror jag ända att jag drar till mormor (igen) och dricka kaffe. Men som jag sa, det finns inget annat heller! så att bok och filmrecensionen får vänta =)
Ha en fortsatt trevlig kväll!

//MinnaaPee
//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: