Hello!

2011-02-21 / 15:40:29
TjenaTjena!
Kom hem här för ett tag sen. Pappa hämtade mig från skolan och vi åkte direkt iväg till torneå. Sprang in på Gina tricot och köpte ett par jeans som syrran hade lagt undan. Och efter att jag varit där så åkte jag och pappa en sväng till beauty lion och beställde tid till frissan. Alltså på torsdag kl 11.00
Äntligen! Hoppas det nu blir bra och att jag inte bli missnöjd! Frågade samtidigt vad det kommer och kosta så kring 600:- kr sa hon. Inte så farligt om man tänker på hur sällan man lägger pengar på frissan. Det måste varit minst två år sen jag sist var hos frissan. Kanske t.om 3år.
Nu ska jag ta och hitta på något!
Tjingeling!

//MinnaaPee

Kommentarer!
Postat av: matti

Helvi kävi samassa... pisti raitoja tukkaa & revitti kulmakarvat.. nii 60€

Kommenterat - 2011-02-21 / 23:12:17
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: