Torsdag

2011-02-17 / 10:54:28
Godmorgon!
Sov över hemma hos syrran i natt (Igen) tredje natten irad. Men det har varit mysigt, istället för att sitta hemma och tråka!
Japp syrran gjorde god laxsallad igår, sen la vi på oss ansiktsmasker och tog lite bilder haha :D Sen har vi snacka massor om utlandsresa. VILL UTOMLANDS! Hoppashoppas det blir av!
Imorse ringde pappa mig kvart över sju och minns ingenting föränns syrran berättade att hon frågade vem som ringde och jag svarade reissumies haha.. Sen vid halv tio kom pappa och hämta oss, jag åkte till tandläkaren och syrran och sola. Nu så sitter jag i skolan på engelska lektionen och har typ ingenting och göra såså det blev och blogga.
Torsdag är en bög dag i skolan, Jävla naturkunskap som är sista timmen! hatarhatar!



//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: