Torsdag

2011-02-24 / 20:37:01


Hello!
Kom precis hem från mormor. Stack dit redan på dan och drack kaffe och bara var för jag orkade som sagt inte sitta hemma. Sen gick jag och la mig i sängen och kollade på tv och vips så somnade jag. Sov i ca 2 timmar och vaknade när salkkarit började. Så vi kollade på dom och efter det började finska idols så vi kollade på de och gud va han Lassi är gullig.. Inte snygg på nått sätt men så gullig på nått sätt, thihi =)
Nu tänkte jag hoppa in i duschen. Tänkte bara duscha kroppen eftersom jag redan tvättat håret idag. Sen om jag orkar så ska jag jobba lite med matte. Kommer knappast göra det. Men OM jag nu har lite tid över eller orkar så ;)
Menmen.. Ha en fortsatt trevlig kväll allesammans!

Bye
//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: