Tjena mitt bena!

2011-02-24 / 13:31:49
Kom precis från frissan och blev inte riktigt nöjd men de duger :) Hade inte tänkt att de blev såhär mörkt, men man kan ju alltid lägga till mer slingor hemma. Så dehär får duga nu ett tag :) Känns nästan som man är halv brunett.
Åkte från skolan redan vid halv 11 och vi hämtade syrran och körde henne till köpcentrumet och där hoppade jag också av och hämtade ut pengar och köpte dricka. Sen promenerade jag till Beauty lion som ligger aldeles nära där. Nu värmer jag mat för är vrål hungrig!
Måste faktiskt hitta på något snart innan jag går och latar mig i sängen och sen blir det tillslut så att jag inte orkar röra på mig och är hemma resten av dagen!

Lite pictures!



//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: