Skit Haparanda

2011-02-19 / 16:20:01
Finns ju fan ingenting att göra här!

Vaknade vid 12 och gick upp och hann bara käka och klä på mig så åkte jag till affären med pappsen och Markus.
Först handlade vi på citymarket och sedan på elgiganten och sist men inte minst på ica. Köpte salladstillbehör och tänkte strax börja göra lite sallad :) Och ikväll ska jag gotta mig med grönsaker och dipp ;)
Hade varit kul och hitta på något med någon. Men alla är upptagna nu förtiden.
Menmen.. Nästa vecka ska jag nog börja träna. Så jag har någonting att göra på dagarna efter skolan. Antingen på gym eller på de "nya stället" vid polistationen om jag har fattat rätt? Ska gå och testa zumba och bodycombat typ och sen om det är kul så ska jag köpa månadskort. Jag ska ha en riktigt beachmage sommaren 2011. Mitt mål!

Men nu ska jag kika om det kommer något från tv idag och ladda ner några filmer så jag har någonting att göra ikväll!


Kiss n hugs

//MinnaaPee

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: