Shopping

2011-02-07 / 18:17:03
Jag vill shoppa! Jag försöker spara pengar nu ifall jag åker till Göteborg. Måste ringa och kolla med mormor imån ifall hon är hemma den veckan vi har sportlov. Alltså typ första veckan i mars. Jag vill shoppa som en tok när jag åker dit för det finns lite mer och välja mellan och LIITE större shopping ställen än här. Myspys om vi kommer iväg. Men jag hittade ett par fina skor från nelly. Kostade bara 300:- Och jag vill ha dessa. Vågar jag beställa?? Jag vet inte om jag har några byxor eller något som passar med dessa skor.



Annars så använder jag inte klackisar så ofta menmen... Vill haaaa


Kiss n hugs

//MinnaaPee
Kommentarer!
Postat av: Jennas

Jätte snygga skor ;)

Kommenterat - 2011-02-09 / 19:39:25  | URL - http://jennas.bloggplatsen.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: