Min dag

2011-02-28 / 22:08:07

Hello everybody!

Har varit med Marianne hela dagen.. Efter skolan så kom Marianne direkt hem till oss och vi satt en stund och drack kaffe hos oss och sedan stack vi iväg till Rusta. Vi promenerade eftersom det var riktigt fint väder sen promenerade vi till ÖB. Köpte ansiktsmask m.m vi köpte de nämligen till Muonio. Vi åker troligtvis på lördag och vi ska basta där osv så då är det härligt med lite ansiktsmasker. Sen köpte vi massa kex och och sån kladdkaka liknande muffins eller va man ska kalla det men vi var så hungriga så vi var tvungen och slänga i oss någonting. Vi promenerade sen hem till mormor och drack kaffe och käka våra kex och muffins. Vi satt där i säkert 2 timmar kanske lite mer. Vi kollade på salkkarit och efter de stack vi hem. Jag stack och basta för ville verkligen slappna av lite. Menmen jag vet inte om man kan kalla de slappna av eftersom jag bastade en stund sen när jag skulle och duscha så kände jag en konstig känsla i magen och blev lite orolig, kände mig liksom inte helt ensam. (sorry vissa tänker säkert att jag är galen eller något) men när jag gick och skulle börja klä på mig så hörde jag en smäll vid duschen och plötsligt var skoopan nere på golvet fast jag satte den på bänken. Och nå är de fan konstigt att den ramlar av sig själv. Kanske ramlade den av sig själv, men jag blev rädd. Tur så hade jag torka av mig och hade kläderna på mig så jag kom ganska fort iväg. Asså jag som älskar att basta. Hur fasen ska jag våga gå dit igen utan att tänka på massa onaturliga saker. Jag fattar inte varför jag är så rädd för mörkret och massa sånt. Kanske så inbillar jag mig för mycket eller något? Ähh.. Det är någon jäkel som retar mig och följer efter mig eftersom det hände en äcklig grej i helg också. Men jag blir som mindre och mindre rädd. Blir nästan lite irriterad. Menmen nog om det. Nu ska jag ladda ner salkkarit och börja kolla på dom. Sedan äta något medans pappa och dom fortfarande är nere, för jag sa ju att jag inte går ner om inte någon är där och det är mörkt!
Så godnatt!



//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: