Hejhopp!

2011-02-01 / 12:55:54
Sitter i trafikskolan och väntar på att flickorna blir klara.. Dom tränar nämnligen på teoriprovet. Så jag sitter och surfar =)
Sov över hos syrran i natt, oså promenerade vi till skolan imorse. Syrran stack och sola och gymma och jag till skolan.
Vi hade svenska och samhälls idag och engelska har vi inte för halva klassen redovisar idag och vi tjejer redovisar imorgon eller när vi nu har engelska nästa gång. Japp nu är tjejerna strax klara så jag ska iväg.
Först svara på dethär:



Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

- Ibland kan jag rapa på lite olämplig plats. Tänker inte för mig riktigt :) Det är en dålig vana :D Framför tjejerna så bryr jag mig inte men när jag är med killar så kan det hända att jag rapar. Men tur så är killar såna svin som inte en lägger märke till om jag rapar eller inte :D





KISS N HUGS


//MinnaaPee


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: