Godnatt

2011-02-19 / 00:05:44
Japp som sagt. Ingenting speciellt har hänt idag! Efter skolan latade jag mig en stund, låg i sängen och kollade på film och sedan bestämde jag mig för att dra någonstans och att jag inte skulle sitta hemma ikväll, så jag promenerade hem till Minna och satt där i några timmar. Efter en stund kom Nea dit och Minna och Nea börja dricka och dom skulle iväg, så jag promenerade hem till mormor och kollade på Let's dance. Annars brukar jag inte ens kolla på det, men eftersom Rybak är med så måste jag kolla när han dansar och om han åker ut eller inte. =)
Så jag satt hos mormor ett par timmar. Sen promenerade jag hem och hoppade in i duschen och nu sitter jag här och uppdaterar för har ingenting att göra. Så tänkte faktiskt gå och lägga mig så jag vaknar "tidigt" imorgon.

Godnatt allesammans!



Kiss n hugs
//MinnaaPee


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: