Godmorgon

2011-02-20 / 13:10:32
Jaa.. Vaknade först nu för typ 10min sen. Och fan va konstig dröm jag hade. Jag var ute och åkte skridskor med massor med kompisar. Det var verkligen tunn is på vissa ställen. Men vups så hamnade två av mina kompisar igenom isen men det var bara vatten ända till midjan typ eller något sådant. Plötsligt så var muumin med i bilden. Han åkte skridskor han med. :D Efter en stund så var vi plötligt i keuruu där vi haft vår semester varje sommar när vi var små. (I mormors stuga) Som nu är såld! :@ Men ända.. Det var typ robinson liknande tävlingar där och såna saker. Konstig dröm! =) Men nu ska jag hoppa in i duschen och käka frukost och sedan ta och hitta på något. Solen ser ut och skina fast jag har igen mina persienner. Hoppas de inte är allt för kallt.


Nyvaken ^

//MinnaaPee



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: