Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.

2011-02-11 / 16:50:05
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.


Från turkiet 05.
Värsta sur man ser ut :)


Dagens händelser

Gick upp imorse vid 8 för vi hade sovmorgon till 9. Skoldagen gick ganska fort och har asgarvat åt ingenting i skolan. Skiitsoooo =) Men jag var inte den enda. Saana&Marianne var helt freak to :)
Sen åkte vi och shoppa direkt efter skolan. Hittade
-Linne
-Hotpants
-Ringar
-Vantar

Ville inte köpa så mycket för ska försöka spara pengar nu till sportlovet. Marianne snackade nämnligen om att hennes pojkvän har ett förslag. Att vi alla ska göra en road trip någonstans. Köra nånstans bara och fixa nånstans att sova över i. Skulle också vara kul eftersom göteborgs resan inte blev av som stör mig något fruktansvärt fortfarande!
Japp, men nu när jag kom hem för ett tag sen så hoppade jag in i duschen och här sitter jag. Jag och Marianne ska hitta på något kul idag :) Hennes pojkvän lovade att vara chaffis!
Så nu stoppa i mig lite mat och torka håret och kanske ta en tupplur en stund och börja fixa mig :) Menmen.. Det var allt för mig tack & hej!

//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: