Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.

2011-02-08 / 16:53:36
Hmm.. Det finns nog ingenting jag oroar mig över. Jag tar dagen som den kommer helt enkelt. Sitter man och oroar sig över massa saker så är ju ingenting roligt! Sådesåå..


Dagens händelser

Var i skolan till ett och sedan kom jag hem och börja gräva fram skridskor. Vi planerade i skolan med Saana & Marianne
om vi skulle ta och åka lite skridskor idag, så Saana grävde fram sina och jag mina och lånade ett par till Marianne.
Sen shussa Mariannes kille oss till torneå och så åkte vi skrillor då en stund och drack varm oboy en stund tills det såklart kom killar och små barn, så vi åkte iväg. Men skit härligt var det! Måste ju ta om det någon dag!

//MinnaaPee

Kiss n hugs!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: