Bakis

2011-02-12 / 23:10:03
Äntligen mår jag lite bättre. Tog en kall dusch och har försökt dricka massa cola,juice och vatten men har knappt ätit något för är inte hungrig eller kan inte ens tänka på mat uch. Joo nu tror jag väntar tills jag fyller 18, tänkte vara nykter till dess eller åt minstonde försöka. Men det är så jobbigt och bara sitta hemma och tråka ensam medans kompisar är ute nånstans och festar. Eller så kan jag ju åka ut och festa med dom och själv vara nykter =) Måste faktiskt testa om jag pallar och kolla på dessa galna människor nykter men nej.
Hah.. Här är du fina slitna jag. Tog precis en bild.


Sen googlade jag för skojjskull.
Bakis tips!

  1. Drick vatten! Alkoholen har påverkat dina njurar så du lider av vätskebrist.
  2. Drick Resorb! Bäst att ta innan man går och lägger sig men fungerar även dagen efter (finns att köpa på Apoteket).
  3. Ät pickles!
  4. Ta en promenad och se till att andas djupt (om du är på jobbet och inte kan ta en lång promenad, gå till fönstret och dra några djupa andetag).
  5. Ha sex! För många är bakissex bättre än sex utan att vara bakis och det sägs att endorfinerna som skapas hjälper dig att lindra din baksmälla (har du ingen partner får du lösa det på egen hand…).
  6. Ta dig till en simhall eller sjö och ta dig en simtur! Mycket effektivt mot baksmälla.
  7. Ät eller drick saker med mycket fruktos. Frukter i alla dess former eller juice. Är apelsinjuicen för stark för din mage testa med äppeljuice.
  8. Drick sportdryck typ Gatorade eller Powerade.
  9. Ät kolhydrater då du antagligen har låg blodsockernivå.
  10. Gå och lägg dig! Sova bort baksmällan är alltid effektivas




    Kiss n hugs!

    //MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: