WoopWoop..

2011-12-15 / 19:16:39
Tjao bella!
Sitter hemma och är hungrig! Kan ingen laga mat åt mig? :( Jag orkar inte göra det själv.
Igår fyllde Ella 18år och vi stack ut o fira henne på umppari. Det var UV party och allt som var vitt lyste. Min vita klänning dock lite mindre. Kanske har något med tyget att göra vet inte? Men whatever. En kul kväll. Hade inte ens bakis idag. Lite seg var jag när broshan ringde och fråga om jag ville ta hand on lillgrabbsen en stund när dom ska jul handla och såklart gör jag det :) Ja gick upp och efter en stund kom dom hit med Leevi. Myspys hade vi. Så liten gullig bajsrumpa som nästan sket på mig :P Väääärldens sötaste grabb! :) De hämtade grabbsen för en stund sen och nu ska jag väl lyfta på arslet och göra mat (försöka laga mat) jaa som sagt så är jag ju inte någon masterchef, kan inte laga mat. Vilket är dåligt för sen när jag flyttar hemifrån, vem ska laga maten åt mig eller måste jag komma hem till pappa och käka ? :D Men jag får väl ta och försöka laga mat nu så att jag inte svälter ihjäl :)
Byebye!

//MinnaaPee

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: