Sjuksköterska

2011-12-16 / 14:29:20
Blev skit sugen på och söka vidare till sjuksköterskautbildning efter att vårterminen är slut och jag tagit studenten :P Med mina betyg lär det vara svårt att komma in på skolor eftersom jag typ bara har G i alla ämnen och som plockar väl in dom med bästa betygen först? Har inte orkat sikta på högre betyg eftersom jag varit så skoltrött och inte har varit så speciellt intresserad nu. Men tänkte faktiskt att jag kunde söka in på någon skola för skojsskull och kolla om man kommer in och sedan bestämma om man ska börja plugga vidare!? Vill ha lite action i mitt liv. Vill flytta runt och jobba runt och kolla vad som känns allra bäst. You know... Just nu är sista tanken att jag skulle stanna här i happis föööörevööör :D Noup..

Kyss

//MinnaaPee

Kommentarer!
Postat av: Matti

Ei jumala kieltäny hulluja ajattelemasta ;)

Kommenterat - 2011-12-23 / 23:31:22
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: