Hola!

2011-12-01 / 21:04:20
Jaa idag har jag faktiskt ganska mycket o skriva om men tyvärr så får det bli ett kort inlägg.
Har handlat med pappsen idag och köpte massa skit för nästan 400spänn.. Sved lite i plånboken men behövde ny hårinpackning. Saana rekomenderade en hårinpackning hon köpt som hon tyckte om så jag köpte samma och körde med den nyss när jag var i duschen. Den var skit bra, värsta lent hår och allting, och så doftade den gott framförallt! :) Sedan köpte jag smink och sånt.. Efter att jag kom hem så stack jag hem till Minna med Saana och efter en stund kom Marianne dit. Vi planerade vår projektarbete lite. Men det är en hemlis än! ;)
Nu är jag ny duschad och ska börja smörja och pudra in mig från topp till tå :)

Kiss n hugs //MinnaaPee

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: