Bakis

2011-12-22 / 20:06:56
Kan inte förstå vilken bakis jag haft alltså! Hemskt!! Var inte ens dyngrak igår. Kan förstå att man kanske mår lite illa om man super rejält och är riktigt full. Men jag hade ju inte druckit så mycket.. Eller jaaa de gjorde jag men jag minns allt från igårkväll. En trevligkväll var det iallafall med Ella.
Man mår som man förtjänar kanske? :D
Värsta bakisen någonsinn tror jag faktiskt! Har bara sovit hela dagen och legat i sängen för har inte kunna lyfta på mig. Maten smakar inte fast jag är skit hungrig. Känns som att allt kommer upp igen. De var den dagen de :D
Kanske ska man vänta tills nyår nästa gång :P Eller kanske redan imån, vem vet haha :P Nej nu blir det och slå på en film, mysa och sedan sova och förhoppningsvis mår jag bättre imån :P

PussPuss


Härligt va!?


//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: