skit dag, denna också!

2011-08-17 / 22:10:11
Hatar dehär stället! Asså verkligen HATAR. Ingenting existerar här. så dött så tråkigt. De jag nu vill mest av allt är att fort gå ut sista året. Bli klar med skolan, sedan har jag bestämt mig.. Jag tänker inte stanna här, jag kan inte. Alla behandlar alla illa här! Jag mår skit innuti just nu! 4dagar har gått. Jag har sovit och suttit inne. 4dagar utan cigg! :) Någonting positivt med dehär. Men hade faktiskt tänkt gå ut och ta en cigg efter detta inlägg, är så ARG men jag måste ta och chilla och verkligen själv fundera på vad är det jag är arg på och vad är det som gör mig såhär himla förbannad. Okej boys är en stor del till dehär.. Idioter som idioter men ändå går man på deras skit. Inte mer! Fuck off!!
Men om jag ändå går och lägger mig nu och slutar damppa här på bloggen och tar en kall dusch på morgonen och tar tummen ut ur röven och tar och gör något, istället för att sitta hemma bara och kolla på vampire diaries hela tiden. Har faktiskt hunnit med 16 avsnitt på två dagar. Så kul har jag haft det! Japp sen har jag lyckats med att bita sönder alla mina långa fina naglar.. Men det är väl mitt minsta beskymmer just nu :) Dom växer väl ut nångång..


Kiss n hugs

//MinnaaPee



Take care!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: