Sharon

2011-08-04 / 00:03:36
Och jag käkade precis en Sharon frukt. Har typ ätit det sist jag bodde i borås. Fan va gött. Var och handla för några dagar sedan med pappa och så såg jag dessa sharon frukter och blev helt hyper... Ooo jag måste köpa sharon och då köpte jag två till mig själv för visste inte om jag tycker om dom längre, men dom har bara blivit godare! Jag hade alltid med mig en frukt till skolan då vi bodde i borås och det var en sharon frukt! Det finns inte i alla affärer här.. Dom är mer vanliga i södra sverige.
haha onödig inlägg igen med skit samma. Är helt stressad inför morgon dagen hur jag ska klara mig själv med en tågresa osv.. Haha jag är ju vuxen och borde klara mig alldeles utmärkt men pappas lilla flicka är så..... ööö vet inte, fegis kanske? :D Nej men det borde inte vara någon fara. Marianne är ju ändå och möter mig sedan.
Fasen va kul resa det kommer bli!

Jag & en sharon <3





jag & Marianne flummar oss..



Godnatt!

//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: