PIPEFEST

2011-08-09 / 15:26:02
shiiiiit vilken resa.. hade verkligen kul! Alltså det går inte och beskriva med ord. Jag orkar inte börja skriva om resan nu inte. Sen när jag har tid och inte är så jävla hungrig så lovar jag och berätta lite och lägga in dom få bilder jag tog från resan. Och juste! Kymppilinja & Adam tensta ft. någon var i samma stuga/villa och baila och jag och Marianne var också där sedan snackade vi med dom en stund. Ganska coolt och knäppt samtidigt.. Vi var på arena (krog)och sedan kom ett par st och snacka med oss och vi hängde med dom och dom skulle på efterfest vid stugorna backstage och hade såna VIP snören hängandes runt halsen.. Jiha! Oförglömd resa helt klart!!

Jag vid tältet


Fintelligens =)


Jag&Marianne :)




Peace!
//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: