Kalajoki

2011-08-03 / 17:09:13
Fyfan vilken härlig resa, fast vi bara var där en natt. Men massor har vi hunnit med. Igår när vi vid 10 tiden på morgonen var framme så tog vi in väskorna i stugan och på med bikini och åkte till jukupark som öppnades vid 11. vi var som små ungar där. Det var så jävla kul, fanns massor med rushkanor, såna riktigt stora alltså. Man var ju nästan rädd när man åkte, haha. Syrran iallafall när vi båda åkte tillsammans i en "gummibåt" ner från rushkanan så sitter hon bakom mig och skriker Jag är rädd, jag är rädd, jag är rädd. (flera gånger ropa hon eller ja hela vägen ner haha) Och tur med vädret hade vi!! det var verkligen varmt. Och jag blev solbränd. Dumma jag som inte tog med solkräm! De gjorde så ont i ansiktet och axlarna igår kväll. Dom är ömma fortfarande! Men brun blev jag ju så inte klaga :) Måste snart börja tömma väskan och packa ner mina saker som jag behöver med till jämsä (Pipefest) Ska nämligen dit om jag inte redan tagit upp det på bloggen.. Minns inte ;P
Och så får jag träffa mig kära vän Marianne som också kommer dit men från helsingfors. Vi träffas vid Tampere eller jämsä tågstation, minns inte riktigt vilken av dom, för måste byta tåg vid tampere iallafall.
Ojuste! Fick mitt paket i måndags som jag beställt. Två klänningar och två par strumpbyxor. Andra klänningen var helt konstig!!! Det såg helt annorlunda ut på nelly's hemsida men sen när jag väl testa den så var den hur konstig som helst och vill man att den ska se bra ut i ryggen osv så kan man inte ha BH under. Måste visst köpa såna kupor bara.
Andra klänningen var jag helt nöjd med. Den var ju också snyggare på nelly's hemsida men det är helt najs tycker jag!

En bild på den.



Och några bilder från Kalajoki

TIINA&PASI LEKER.. HAHA


MIN FINA SOLBRÄNNA.. ANSIKTET OCH BRÖSTEN. SVED SOM FAN! MAN SER INTE DET SÅ BRA! DET VAR VÄRRE!


FORTFARANDE ONT I AXLARNA&ANSIKTET..



nej nu drar jag och smörjer in mig.


Kiss n hugs!

//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: