Tjena fan!

2011-04-12 / 16:59:13
Sådär ja.. Har inte gjort speciellt mycket idag, har suttit hemma hos moster med halva släkten :D haha nej men vi var och promenera med hundarna. Jag,jenna(kusin)zorro,Taru(moster) & Tindra. Vi promenerade runt stranden och så träffade vi broshan och hans flickvän, vi fortsatte promenera och vid försäkringskassan kom då syster med oss till moster, så det har som varit en kusin träff typ plus moster då. :D Kom hem för nån timme sen och började städa och damsög hela nedre våningen, dock inte så noga men dom mesta dammråttorna åkte in påsen =) Tänkte ta och skura golvet också men jag tar det imorgon istället för ska hem till syrran idag och måste duscha innan det och ja. Imorgon ska syster göra en tårta till mig och den får ni se imorgon när jag tar kort på den. Flickorna kommer hit imorgon och vi ska fira mig såhär en vecka senare heh :) Nej men eftersom jag förra onsdagen var ute och sen på fredagen och på lördagen är man så sliten så man orkar inte vara på bra humör. Men imorgon så ska vi ha en trevlig tjejkväll.
Nu ska jag hoppa in i duschen.


Fina slitna jag =)                                                      Syrran&Jag




//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: