Nu så är man 18

2011-04-06 / 12:16:03
Gud så länge man väntat :)
Idag har vi haft hälsodag och vi har fått välja någon aktivitet och det fanns massor att välja mellan, men vi tjejer bestämde oss för att ta zumba. Det var helt okej, men eftersom vi på hösten tränade i finland på hyväfiilis så var zumban dubbelt så bättre där än va den var här. Synd bara att vi slutade gå där. Men det var så svårt med shuss dit och tillbaka. Men nu när snön smälter och man får fram moppen så vill jag fortsätta träna. Få se nu, har världens hosta och  det kanske inte var så smart o anstränga sig och hoppa och skutta runt som en idiot. För mina lungor låter inte speciellt bra. Men dethär ska inte förstöra min födelsedag för idag ska det festas och rejält. Tänkte stoppa i mig lite mat nu och ta och sova en stund så jag orkar och lägger in bilder imån. (Om jag kommer upp ur sängen) Bakiiiis

Hejdå!

//MinnaaPee


Min födelsedag förra året!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: