Mina skooor

2011-04-01 / 17:39:56
Mina skor har kommit... Precis efter att jag och pappa kommit från stan och pappa gick förbi postlådan så hade den jävla lappen kommit :D Borde ha kika in i postlådan innan vi åkte till stan. Men får väl hämta paketet imorgon om inte någon vill shussa mig till Ica och tbx. Paketet kostade bara 248:- och jag beställde skor som kostade närmare 200 och ett linne men jag hade räknat att paketet hade kosta närmare 400kr. Så om linnet var slut och inte kom med eller om skorna inte kom med? Fan va jag ska döda nelly om inte skorna kom med. Linnet skiter jag i om de kom eller inte men skorna vill jag ha för jag behöver dom om ett par veckor! Ett hotbrev ska jag minsann skicka om inte skorna kom. fanfanfan.. Om inte vädret hade varit såhär piss så hade jag nog promenera iväg till ica men nu orkar jag inte. Jag ska hoppa in i duschen och iväg till mormor och äta.

Godbajs!

//MinnaPee

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: