Merhaba!

2011-04-28 / 22:31:35
Har inte bloggat på SKIT LÄNGE. Men tänker inte blogga nu så mycket utan bara lite om vad som hänt under senaste två veckorna.

Vet inte riktigt vart jag ska börja nånstans men förr förra lördag alltså den 16 april åkte jag och Saana till Turkiet.
Vi hade inte berättade för någon annan än våra föräldrar och syskon, någon enstaka Ikke anhörig visste om det.
Men vi var på luleå airport och uppdaterade facebook statusarna tillsammans. Haha.. Det kom som en överraskning för vissa och andra då hade sagt att joo vi anade lite att ni är på väg nånstans för vi har små surrat om det oså. Men vi var där i en vecka. Och utan tvekan min bästa resan NÅGONSINN! Sen när jag har ork och skriva mer så gör jag det och när jag orkar ladda ner bilder hit så gör jag det också.

Sedan har jag börjat min praktik på vårdcentralen i tisdags. Trevlig personal och helt kul, förutom att mina ben orkar inte springa efter min handledare. Är inte van och springa runt så mycket. Ganska tungt ändå fast man inte tror det.
Nu blir det ut och röka sedan duscha och sen ner under täcket för måste vara på jobbet kl 8 imorgon. Så nattinatti!

Två bilder kan jag bjuda på =)



Jag och en väldigt stilig kille!



Mer kommer Mer kommer!!


Kiss n hugs!

//MinnaaPee
Kommentarer!
Postat av: emma

Haha mie tiesin että te lähettä ko jane sano sillon että koskas te lähettä ulkomaile sie vaan että "joo ei me vissiin sit lähetäkkääN" ja sit sun isä saanalle että "ootko malttanu nukkua" ja sit sulle että "joo minnaki on nähny unta nuista turkkilaisista pojista" :D sopor

Kommenterat - 2011-04-29 / 17:18:13  | URL - http://eemmaev.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: